26.11.13

Et lille pip


Jeg får oprettet utrolig mange indlæg inde i mit hoved, desværre når de bare ikke længere. Kender I det?
Maskinen har ikke stået meget stille, hvilket er super dejligt. Jeg nyder virkelig de studer, og med et barn der går i seng inden kl. 19, bliver det også til en del timer. Hvor ville de være hyggeligt at kunne sidde nogle stykker sammen, et par gange om ugen og være kreative :-)
"Mini me" manglede nattøj, så det blev til både nattøj, sengetøj og lidt t-shirts :-)


Jeg blev da heller ikke snydt og er hoppet ind i en buksedragt. Mønsteret er fra Stof2000. Opskriften siger "sy på en aften"... Hmmm, de skulle bare vide hvor meget sådan noget der skal forestille at være nemt egentlig kan drille... men det lykkedes da :-)
Stoffet til nederdelen er fra Stof2000. Stræk jersey, dejligt at have på :-)


Ville ønske de der selvportrætter var mere vellykkede... :-)

God aften derude.

4 kommentarer:

  1. Sejt, du også har fået syet til dig selv - ser rigtig godt ud. Gid man havde kroppen til en buksedragt, for den ser rigtig god ud!

    Farvekombinationen på sengetøjet er jeg helt vild med - troede kun det print fandtes i lilla og mint...

    Kender godt det med at "udgive" indlæg i hovedet...og når man så endeligt har tid til at få dem skrevet, ja så er det ikke alle der ender på bloggen ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Stoffet har min 3 årige søn fået øje på da jeg slæbte ham med ind i Stof2000. Han var knap nok kommet ind i butikken, da der råbes "Se mor, det er Hugo, det skal vi have". Han ser en del Dora :-)

      God dag :-)

      Slet
  2. Sikke mange lækre ting du får kreeret :-) Og virkelig skøn buksedragt! Jeg har også mønsteret liggende. Nu skal jeg bare tage mig sammen og få en syet :-)
    Ha en dejlig dag.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Den er utrolig dejlig at have på og er blevet min yndlings weekend outfit :-) Kan klart anbefales.

      God dag :-)

      Slet