8.10.13

Sygdom


I dag er jeg hjemme med et sygt barn. Sidste gang var i februar med lungebetændelse, så vi har da været heldige, men jeg magter bare ikke syge børn. Han har ligget i sofaen siden kl. 6 og set Dora. Hurra for fjernsynet, for han er slet ikke oplagt det bette pus. Det er heldigvis ikke andet end en slem omgang forkølelse, men det er nok til at appetitten er væk og man helst vil have is.

Igår var jeg alene hjemme, så det blev til nogle få kreationer. Jeg har købt mere stof til t-shirts (hmmm det grænser vist til købesyge hvad stofanskaffelser angår) og sommerprojektet er endelig blevet færdig, jeg har bare ikke fået vist billeder :-) En dejlig bomulds vest til min lille prins.

Og så skal der vist styr på huer og handsker i vores baggang. Lige nu flyder de tilfældige steder, men snart skal de bo i en stor zpagetti kurv.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det noget skønt stof den t-shirt er lavet i. Er det brandbiler? Og hurra for zpagettigarn og orden :-) Håber han er blevet rask igen og har fuld fart på!
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Tillykke du har vundet en give away inde på min blog, øreringe fra bymima, du må meget gerne sende mig en mail hurtigst mulig :-)

    SvarSlet