7.10.13

Blogtræf



I lørdags var jeg til mit første blogtræf arrangeret af Libbie og Lena
Det var en super hyggelig dag, hvor jeg mødte nogle meget søde og utrolig kreative piger. Det var lidt sjovt at jeg sad overfor Pia, som er min store inspirationskilde hvad angår sejt drengetøj :-)
Pigerne havde sørget for goodiebags, der bl.a. indeholdt de fine øreringe fra Spilop.
Pakkelegen indeholdt en fin gave fra Helle Malene


Dagens produktion :-) (knægten vil ikke have den på...)

Tusind tak til alle for en fantastisk dag:-)




8 kommentarer:

  1. Ja det forstår jeg jo ikke!!! Den er da for fed trøjen - så den slet ikke i lørdags:) Hyggeligt at hilse på dig og glæder mig til at følge med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Glæder mig til at se flere at dine flotte tegninger :-)

      Slet
  2. Hyggeligt at hilse på dig, er rigtig glad for øreringene jeg fik i din gave.
    Følger lige med her hos dig.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt du kan bruge dem.
      Dejligt at hilse på dig også:-)

      Slet
  3. Tak for hyggeligt selskab ;o). De kære drenge...tsk!...hvis du ikke får ham i den kan du bare sende ;o)) Den blev så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak.
      Han fik en tshirt med brandbiler igår og ville sove med den, så heldigvis kan man godt ramme rigtigt en gang imellem :-)

      Slet
  4. Kæreste Ivanka, tusind tak for sidst og ikke mindst tusind tak for din store hjælp med trensen *ha ha* der var jeg vist ved at gå sukker-kold!
    Skjorten driller mig dog stadig, jeg kan ikke gennemskue mønsteret, så i går syede jeg leggins istedet, gider ikke når det driller.
    Jeg glæder mig til at følge dig herinde.
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak. Det var et super arrangement og dejligt at møde Jer alle i det virkelige liv, når man nu har fulgt lidt med i bloggene :-)
      Kender det alt for godt. Jeg har forsøgt at lave en toilettaske med lynlås og endte med at sy en tshirt i stedet for. Møg lynlås :-)
      Kh Ivanka

      Slet