22.1.13

Januar



I disse dage, hvor manden arbejder konstant og jeg derfor er alene med William om aftenen, er der rigtig god tid til at være kreativ. Og hold op hvor har jeg været flittig :-) Det blev både til puder (ja, jeg ved det godt, total ferm living kopi, men de er altså lidt fine), etui til stikkepinde/hæklenåle, børnetøj, kjole til mig selv og en masse hængepartier jeg har haft liggende, blev endelig afsluttet. Jeg har taget billeder, men det må komme senere.
Stoffet i midten er det fineste bomuld jeg købte hos Line (marapytta) og skal blive til lækre sommerbukser til William. Vi regner med lidt solferie i påsken, og knægten mangler sommertøj:-) Når jeg lige nævner stof, har jeg været nødt til at forbyde mig selv flere besøg i diverse stofbutikker. Jeg har købt en masse lækkert stof på udsalg, som gerne skulle blive til bluser, mere børnetøj og kjoler til mig. Vi skal til nevøens barnedåb i midten af februar og der er noget lækkert liberty og 60'er mønster fra burda som venter på mig. Heldigvis har jeg husket at købe stout, og må vist hellere sy modellen op i det først (noget jeg normalt ikke gør og alt for ofte bliver resultatet ikke helt som jeg har forestillet mig). Hold da op, jeg bliver da næsten helt stresset ved tanken om alle de projekter :-)

Det blev også til et besøg ved vagtlægen i går. William har været syg siden torsdag, men igår synes jeg det var helt galt. Det viste sig også at han har lungebetændelse med en snært af falsk strubehoste. Med den stoppede næse og feber oveni er den lille gut hårdt ramt.

2 kommentarer:

  1. Sikke produktiv du har været! :)

    Det er så ærgerligt at vi bor langt fra hinanden Ivanka. Ellers ville jeg have elsket hyggelige kreative stunder med dig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)

      Det kan være vi skal lave kreatræf. Så langt er der heller ikke til Randers :-)

      Slet