20.12.12

Plakater


I sidste uge bestilte jeg plakater hos Camilla Maria, nogle til julegaver, nogle til os. De er bare så fine :-)

Jeg er næsten i mål med alle julegaverne. Vi har været ramt af sygdom, så overskuddet har ikke helt været der. Bassens asmatiske bronkitis er tilbage, hvilket resulterer i nætter med en del afbrudt søvn. Han hoster helt vildt og vågner om natten og er ked af det, skal på potten eller er tortig (tørstig på hans sprog). Jeg havde ellers lige vænnet mig til rolige nætter. (Han begyndte at sove længere end 2 timer i streg da han fyldte 18 måneder.)

Nu vil jeg igang med mit zpagetti projekt. Vi mangler opbevaring til handsker, huer og lignende, så de ikke ligger spredt over hele baggangen (og man kan finde et par handsker og ikke kun den ene :-))



Ingen kommentarer:

Send en kommentar