1.12.12

Julegaver


Julegave produktionen er sat igang. Jakken er ved at være færdig, jeg mangler knapper og kanten. Er meget spændt på modtagerens reaktion...
Forleden dag kom posten med nogle rigtig fine blomster forme, som gerne skulle ende ud i fine cernit øreringe (som ekstra julegaver og evt. værtindegaver fremover :-)). Jeg har ingen erfaring i brugen af cernit, så hvis I har nogle fif, hører jeg gerne om det.

Jeg har endelig taget mig sammen, det har kun taget en evighed, og er gået i gang med at lave fotobøger. Det er rigtig dejligt med digital kamera, men hold op hvor kan jeg få taget mange billeder, der bare bliver lagt på computeren og glemt... Nu er jeg spændt på hvor længe bogproduktionen varer ved...

3 kommentarer:

  1. Hold nu op, den kan kun vække glæde, jeg ville blive super glad for sådan en gave. Dejlige knapper, jeg tror, de kommer til at passe godt dertil.
    God aften
    Karen

    SvarSlet
  2. Hold nu op Ivanka hvor er den smuk!! Har du selv syet den sådan bare fordi du kan eller været på det der sykursus hos Marapytta????

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-)
      Jeg var så heldig at få plads på Lines workshop i Århus sidste år. Det kan varmt anbefales. Med hendes vejledning kan det kun blive godt:-)

      Slet